Over ons

Kyra van Kessel
Ik ben Kyra van Kessel. Mijn liefde voor dit werk is mede ontstaan toen ik de opleiding Agogisch Werk deed. Tijdens één van mijn stages kwam ik bij gezinnen thuis die behoefte hadden aan een paar extra ogen bij het opvoeden van hun kinderen. Een hele spannende stage omdat ik, als jonge stagiaire, toch midden in een gezin werd geplaatst en zij min of meer naar mij moesten luisteren. Na het behalen van mijn diploma heb ik een aantal jaren op verschillende kinderdagverblijven gewerkt om zoveel mogelijk ervaring op te doen. Ik heb toen ook mogen proeven aan een leidinggevende functie en dat was de prikkel die ik nodig had. In plaats van op de groep te staan wilde ik regelen, mensen aansturen, motiveren en problemen oplossen dus de volgende stap was terug naar de schoolbanken. Het werd de opleiding HBO – Jeugdwelzijnswerk. Ook hier moest ik stage lopen en kwam terecht bij een grote kinderopvangorganisatie. Het beviel van beide kanten zo goed dat ze me graag als bemiddelingsmedewerkster wilden aanstellen ondanks dat ik nog op school zat. Deze kans heb ik met beide handen aangegrepen en heb hier ruim 15 jaar naar volle tevredenheid gewerkt. Nadat het ging rommelen in deze organisatie hebben een collega en ik in 2003 besloten een eigen gastouderbureau te beginnen en dat werd Loky.
Sinds 1 januari 2017 ben ik ook de trotse houder en eigenaar van Gastouderlink. Ik prijs me gelukkig om met zoveel enthousiaste en gemotiveerde gastouders samen te mogen werken en ben blij dat ook de ouders in hen en ons geloven. Wetend dat we er altijd voor ze zijn op welke manier dan ook. Kortom het is en blijft voor mij de leukste baan.

Mark van Rijswijk
Mijn naam is Mark van Rijswijk en ik doe o.a. de financiële administratie. Ik ben met de gastouderbranche in contact gekomen toen ik in 1995 Kyra leerde kennen. Ik had er toen nog nooit van gehoord, maar zag al wel dat het een hele leuke branche was en dat ik vaak jaloers was op het werk dat Kyra deed ! Zelf werkte ik toen in de logistiek en dit werk heb ik ruim 20 jaar gedaan. Voornamelijk in grote internationale bedrijven, waarbij ik de laatste jaren als productieplanner en inkoper heb gewerkt, maar ook voorraadbeheer, magazijnbeheer en het regelen van transport kwamen aan bod. Toen Loky in 2003 van start ging, ben ik hun administratie gaan doen. Natuurlijk op onze eigen manier die helemaal aansloot bij het werk en het idee wat wij hadden. Het persoonlijke, kleinschalige karakter wat gastouders ook hebben, wilden wij als gastouderbureau ook uitdragen en dat is volgens mij aardig gelukt. Toen Loky begon te groeien ben ik fulltime voor Loky en nu dan ook voor Gastouderlink gaan werken. We kunnen de zaken nu zodanig regelen dat iedereen blij en tevreden kan zijn. We staan graag voor u klaar.